27 Haziran 2013 Perşembe

Yalıtım yaptıracaksanız dikkat!

Bu aralar çoğu apartman yalıtım konusunda hummalı bir çalışma içinde. Ama bu noktada seçtiğiniz firmaya dikkat etmek gerekilor. Her sektörde olduğu gibi yalıtım işine de girip, ucuz işçilik, ucuz malzeme peşinde olan ve karlılığa odaklanan firmalar yok değil. Yaşanan problemler hiç de azınmayacak ölçüde. Gelin hep beraber yapılan hatalara bakalım ve firma seçerken nelere dikkat etmemiz gerektiğini öğrenelim.
*Levhadaki genleşme ve kopmalardan dolayı sıvaya çatlama ve dökülmeler. Bu durum genelde yalıtımın yapıldığı ilk yıl değil, sonraki yıllar görülür.
*Yanlış dübel uygulaması
*Yalıtım sıvasının çok ince kullanılması sonucu yaşanan dökülmeler
*Yalıtımda kullanılan donatı filesinin çok kalitesiz malzemeden seçilmesi
*Yalıtım levhalarının arasındaki boşlukların harçla doldurulması sonucunda oluşan ısı köprüleri
*Yangın yönetmeliğine uyulmaması
*Su inişleri, anten kablosu ve paratoner hatlarının yalıtım levhasının içine gömülmesi
*Yalıtım demek sadece binayı dışardan yalıtmak demek değildir. Binanın tüm zemini bu yalıtım işleminin içindedir ve yalıtılması gerekir.

Hiç yorum yok: