13 Ocak 2012 Cuma

Halkbank'tan enerji kredisi

Halkbank’tan “İşyerimi Yeniliyorum Kredisi”
Halkbank'ın KOBİ'ler, serbest meslek mensupları, esnaf ve sanatkarlara yönelik yeni projesi İşyerimi Yeniliyorum Kredisi ile işyerlerinin tadilat ve dekorasyonu için gerekli finansman ihtiyacını karşıladığı bildirildi.


Kütahya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği’nden (KÜTESOB) yapılan açıklamaya göre, İşyerimi Yeniliyorum Kredisi kapsamındaki tadilat işlerinin, tadilat amaçlı inşaat, onarım ve boya badana, su ve elektrik tesisatı, enerji verimliliğine dönük yalıtım ve izolasyon, kapı, pencere, döşeme ve çatı yenileme, doğalgaz dönüşümü harcamalarını, dekorasyon işlerinin ise her türlü mobilya, teçhizat ve tefrişat harcamaları, tezgah, reyon, stand, vitrin gibi mahaller ile reklam panolarına yönelik harcamaları kapsıyor.

KOBİ'ler ve serbest meslek mensuplarına 5 bin lira ve üzeri tadilat ve dekorasyon harcamaları için kullandırılan İşyerimi Yeniliyorum Kredisi, yüzde 0,75'ten başlayan aylık ceza oranı ile azami 6 ay ödemesiz dönem olmak üzere 36 aya vadeye kadar kadar kullandırılıyor. Krediden yararlanmak isteyen işyeri sahipleri, 5 ila 50 bin lira arasındaki harcamaları için fatura ya da iş sözleşmeleriyle Halkbank şubelerine başvurmaları gerekiyor.

Hiç yorum yok: